I hate having a stomach ache

Hellu! Idag har jag inte varit i skolan för jag har inte mått så bra. Jag missade ju då hela journalistiken när vi skulle skriva ett reportage på 1½ sida. Greeeeeeat, just great. Jag tänkte att jag skulle försöka jobba lite hemma ändå, men tusan heller. Jag har lagt all min energi på magen idag. Alvedon hjälper ju inte.............

Just nu mår jag lite bättre i alla fall men istället har illamåendet kommit. Inte så konstigt kanske i och med att pojkvännen blev magsjuk igår :( men nu mådde han tydligen bättre i alla fall, så det var ju bra!
Hoppas inte jag åker på det nu bara. Det är ju Sverigespelen i Köping i helgen och det vill jag absolut inte missa. Ser fram emot det så himla mycket! Ska bli satans kul!

Jag får hoppas att jag klarat mig - ännu en gång får vi väl säga. I april följde jag ju med Sanna och hennes familj upp till Funäsdalen. Då blev Alla (sanna, sannas mamma och 3 syskon) magsjuka! Eller nästan alla kanske jag ska säga. Jag och sannas pappa klarade ju oss! Ren tur tror jag på där eller att jag har ett jäkla immunförsvar!

Positiva tankar Therese!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide