Det går som i en cirkel

Idag är jag hemma från skolan igen. Mår fortfarande ganska dåligt och illa, är livrädd för att det är magsjuka. Vill inte bli magsjuk!!!

Fick just ett sms från Nettan (som är i skolan) :
"Jag är magsjuk.. Kommer spy när som helst så nu är jag på väg hem"

Jahapp, det betyder väl då att jag faktiskt Är smittad. För det mest trovärdiga är att hon har fått det från mig (träffades i måndags) och jag fått det från oskar. Men ändå... Jag har ju inte spytt än och det vore konstigt om Nettan spyr före mig (om hon nu fått det från mig). Men det är ju inte säkert att hon fått det utav mig heller. Hon kan ju lika gärna fått det från skolan, bussen, tåget osv. Aja, time will show...

För övrigt är det skit tråkigt att vara hemma. Finns verkligen ingenting att göra. Jag vill ut i det fina vädret, men jag varken orkar eller vågar. Ifall jag skulle spy så blir det väldigt jobbigt då... Är ledig hela dagen så mina ögon lär väl bli fyrkantiga. Jag kommer verkligen inte kunna somna ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide