En dag som grafiker

Nu har vi haft journalistik i tre veckor så idag var det dags att byta profil. För min del stod på Grafisk Medieproduktion på tur.

Gruppen som hade det innan oss sa att det hade varit rätt tråkigt, och jag kan hålla med dem till en viss del. Vi får inte göra några roliga "arbeten" än. T.ex. idag gjorde vi namnskyltar och visitkort.

Jag tror att det hade varit roligare om vi fick fria händer. Men det är ju svårt nu eftersom att det här bara är en "prova på"-kurs på tre veckor.

Men jag är säker på att det kommer bli betydligt roligare andra terminen då vi väljer en profil. Så hur tråkig den här tre veckors -kursen kommer att vara, så kommer jag ändå att välja Grafisk Medieproduktion för jag vet att det kommer passa mig utmärkt!


Kommentarer
Postat av: Bells

Hahaha, okej :) Det var ju lite skoj att alla verkar tycka det :P

2009-09-15 @ 19:00:42
URL: http://isabellekidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide