Utvärderingar hit & dit

Idag började vi kl 10 och hade en halvtimmes lektion. Sen hade vi 1½ timmes lunchrast som jag spenderade med Sanna på donken. Höll mig dock från maten ;) Träffade åter igen hennes klass, eller killar kanske jag ska skriva. För hennes klass består i princip bara utav killar. Trevliga typer! =)

Kl 12 började vi igen och hade utvärderingar om den första tiden på skolan & om vårat första projektarbete. Vi hade också "ämnessamtal" med de olika lärarna. De sa lite hur vi låg till osv och det såg jätte bra ut. Med detta körde vi på till kl 14. Men jag var klar före den utsatta tiden så jag fick gå före! =) Nice.

En riktigt skön skoldag, ett riktigt fint väder och ett riktigt välmående för mig idag!

Jag tror jag ska gå ut och fota lite nu. Både natur, hästar och kanske mig själv? Jag har inte fotat på sjukt länge, det som är så himla kul! Annat som jag också ska pricka in idag är Oskar och innebandyträning.

Vilken rolig dag! Idag ska jag leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide