Vecka v.40

I och med att jag missade förra veckans inlämning (av någon anledning?) så har jag näst intill DUBBELT upp den här veckan! Suck...
Jag känner på mig att den här veckan inte kommer att bli särskilt rolig. Verkligen inte...

-> Naturkatastrofer och energiomvandlingar i Kanada
-> Läsförståelse "Why Don´t You Dance"
-> Läsförståelse "Om djur"
-> Karta över modellbyggnaden
-> Studiebesök på Blizzard Nordic AB
-> Spelidé, miljö- och karaktärsbeskrivning utkast
-> Orienteringsläxa



Men jag tror att innebandyn kommer få mig att orka! Varje dag känner jag suget! Det underbara suget! Allt kring innebandyn är så himla bra! I love innebandylife ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide