Vi älskar innebandy

Haha ja träningen börjar ju bra. Jag vet inte vad jag hade i tankarna? Jag hade helt ställt in mig på att vi började halv åtta, men nej, sju var det ju. Knäppskalle!

Började innebandyträningen direkt. Övningarna gick som vanligt - inget att skryta med. Jag vet inte men det är något med mig och övningar. Det går inte ihop...?
2mål körde vi som vanligt i slutet av träningen och det gick bättre och bättre för varje byte. De sista gick riktigt bra och våran kedja hade ett riktigt rull! Riktigt kul var det!

Det här gjorde ju så att jag ser fram emot imorgon och helgen ännu mer! Det ska bli så himla kul! Jag kanske inte riktigt har berättat eller skrivit vad vi ska göra. Vi ska i alla fall åka till Köping och spela en "cup" som heter Sverigespelen och den är lika stor som den låter ja. Seniorlag. Hela helgen ska vi bo i stugor osv. Det här blir ju min första tripp med nya laget, spännande! =D


                             Nykvarns IF säsongen 08/09


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: hehe woho!



nu får jag se hur mycket det blir att fota, har fått jobb nu på dagis förmodligen så jag får se hur mkt jag hinner fota men jag ska tänka på dig när jag har tid nästa gång :)

2009-09-10 @ 22:55:22
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: jo men det är klart jag gör :) planering är ett MÅSTE faktiskt, hihi.

2009-09-11 @ 00:44:41
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide