What to do, what to do...

Sitter och slöar framför datorn. Gör absolut ingenting. Orkar inget. Fast jag har faktiskt blivit lite piggare, av någon konstig anledning?
Imorgon blir en riktigt tuff och jobbig dag. Först och främst är det skola och jag måste upp vid sju. + att ett reportage ska lämnas in och jag har inte ens börjat. Jag var sjuk på tisdagen då vi skulle göra det och sen har jag varken haft tid eller kommit till skott till att göra det. Ska prata med Sari imorgon...

Har pratat med Oskar också och det gick tydligen jätte bra för honom! Hade 12e bästa tiden på sin sträcka (tävlingen var för 20-åringa). Stolt tjej! ♥


Sliten och osminkad. Frääääsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide