AIK gästar oss ikväll!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Softat. Vaknade vid halv ett och sen dess har jag bara suttit i sköna skrotkläder! Älskar att ha såna här dagar. Bara ta det lugnt och se ut hur som helst.

Jag rotade igenom vår låda med gamla videoklipp och hittade massa roliga band. Bl.a. från sommaren 2002 då vi spelade fotboll i Bjursås hos gammelfarmor (tror jag?) haha skönast var nog Amanda. Fan va gullig! :-) Efter ett tag kom även Tim och joinade mig, det lilla han hann titta. Senare drog han iväg till Scaniarinken för ikväll är det match och den här gången är det AIK som står för motståndet.

Matchen börjar kl 19 och jag sitter fortfarande i samma kläder jag satte på mig imorse. Antar att det är dags att börja fräscha till sig lite i alla fall... ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide