And I feel like taking off let me be your supernova

Idag har varit en riktigt bra dag! Skoldagen flöt på riktigt bra (trots 3 mattetimmar!!) och humöret har varit på topp! Jag har skrattat så himla mycket idag att jag faktiskt fick ont i magen. Verkligen asgarvat och tårarna kunde jag inte hindra heller hehe ;-) TVÅ GÅNGER TILL OCH MED. Tror halva min mascara var borta sen. Vi körde hela dagen med ";pPppPppP -skämt". De är ju så pass dåliga och ovärda att det blir roligt haha! Gillar mina tjejer ♥

Efter skolan drog jag ner på stan med Alexandra och James. Sen åkte alla hemåt. Jag följde med pappa ut på en löptur i det här fantastiska vädret! Jag bara älskar det............ Det är fan inte okej att det snöar i slutet av april. Vart tog våren och de fina dagarna vägen? Anyway jag har nyss duschat och fryser som en fan. Snart ska mitt hår färgas. Goodbye rödtott!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah jag fick ont i magen jag med!

Vi tjejer är bäst <3

2010-04-22 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide