Dagen till ära

Fint att börja försova sig. Riktigt bra. Det är så typiskt mig. En dålig vana jag måste göra mig av med. Kom i alla fall till skolan vid elva. Fick stå och vänta på tåget i 40 minuter och då var inte tiden då jag, Alexandra och James tog bussen till Östertälje och väntade där inräknad. James påstod ju att det skulle gå snabbare -jo men visst, vi missade istället tåget vi skulle med. Men som sagt, kom till skolan efter mycket om och men.

Nu i grafiska så håller vi på och designar våra block. Vanliga skrivblock. Vi får välja om vi vill göra A4 eller A5. Eftersom att jag valde A5 kommer jag att få ungefär 120 st exemplar. Haha någon som vill ha? ;)

Dagen flöt på bra som vanligt och det är svårt att inte vara glad när det är sånt här fint väder! Älskar det! Nu är det bara värmen som saknas! Fast den får jag imorgon för jag hade nämligen tänkt att sola innan skolan. I och med att profilen tydligen är inställd. Buuuuuuuu.

Ikväll är Jessica och Rebecca hitbjudna på middag. Men innan ska jag och Rebecca ut på en löprunda. Det ska verkligen bli hur skönt som helst! Nästan så man kan springa i linne? Njaa... Inte riktigt än men snart så! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide