Det här visste du inte om mig

 Jag är en ganska tyst person (framstår som blyg!) Men det är för att jag helt enkelt inte kommer på något vettigt att säga. Jag är en person som hellre lyssnar!

 Jag går flera gånger om dagen och kollar vad som finns i kylskåp/frys/skåp. Bara för att.

 Jag jämför mig alltid med folk. Speciellt med tjejer i mina kretsar. 

 Min riktiga hårfärg är cendre, men en gång i tiden har jag varit riktigt blond.



 Jag tycker inte om att ligga i sängen med någon kroppsdel utanför täcket. Det kan ju faktiskt komma en hand under sängen och greppa tag i mig.

 Jag funderar alldeles för mycket. Så mycket att jag till och med funderar på varför jag funderar så mycket.

 Jag gråter när jag skrattar, 9/10 gånger!

 Jag och Nettan har ett födelsemärke på samma hand, på samma finger, på exakt samma ställe. KOLLA!



 Jag vet inte hur många gånger jag bestämt mig för att sluta äta skit och börja träna ordentligt -och som det runnit ut i sanden.

 Jag gillar inte att prata i telefon. Smsar eller träffas hellre.

 Jag har rätt dåligt morgonhumör. När jag precis har vaknat vill jag bara vara i min egna lilla värld.

 Jag skulle döda för en vecka i paradiset nu! Okej, nästan... 



 Jag uppfattas oftast fel utav folk som inte känner mig. Har hört flera gånger att jag verkat dryg och liknande. Men det är bara så jag ser ut. Kan ju inte gå runt och le hela tiden så lär känna mig först innan ni dömer mig! =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah jag hatar också att ha någon kroppsdel utanför!

2010-04-19 @ 15:01:06
Postat av: J E N N Y

hahah, jag går också och tittar i kyl/frys och skåp flera gånger om dagen bara för att xD Men vem vet, kanske finns något jätte gott där? :D

2010-04-19 @ 17:38:18
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: alex soul

fett söööt! haha

2010-04-20 @ 00:01:22
Postat av: Tess

Sv. Haha :)

2010-04-20 @ 21:25:51
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide