Erica i ett nötskal

Sorry mates, min uppdatering sög riktigt mycket igår.

Erica var så himla säker igår på att vi började 8.10 idag (en timme tidigare än alla andra) precis som förra veckan. Så vi körde på det. Men jag hann inte gå längre än utanför dörren så pep min mobil *vi börjar 9*. Så det var ju bara att gå in igen.

Det känns lite surt för jag hade faktiskt kunnat sova en timme längre då. Eller jag vet inte om jag hade gjort det för min jävla hosta och snok hindrar ju mig. Seriöst jag har varit "sjuk" så här i säkert tre veckor nu! Dags att försvinna kanske????? :(

Idag blir det en rätt skön dag tror jag. Vi har film på förmiddagen och sen två timmar matte + matteprov. Slutar runt 16 skulle jag tippa på. Om jag inte är allt för risig i eftermiddag så blir det nog en längre (men lugn) löprunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide