"Va fint! Har du färgat håret?"

Den frasen eller frågan närmare bestämt fick jag höra ett antal gånger i skolan idag. Say what? Haha det roliga är ju att jag inte gjort det (var några veckor sen!) och jag har inte tvättat håret på två dagar heller (skitigt!) Det här har hänt förut och då var mitt hår också skitigt. Är mitt hår finare när det är skitigt eller? Felaktig effekt när jag tvättar håret? ;-)

Profilen idag var faktiskt jätteonödig. Vi var 6 st + målvakt. Kul. Nej, men det var rätt skönt att springa runt och lala bara. Skoldagen flöt på även fast vi hade  genomgång i princip hela dagen. Men men, sånt behövs ju också ibland!

Nu sitter jag här och har fetaste ångesten. Plugg som ska göras och så måste jag fan ut och springa. Har ju inte kört på en vecka! Men min hosta har kommit tillbaka, men jag tvivlar på att det är "sjukhosta" den här gången. Jag tror nämligen att det kan ha med vädret/allergierna att göra. För jag är snuvig som satan och nyser hela tin! Ska nog gå och kolla upp om jag har allergier?


Idag orkade jag inte vara seriös. Kanske ska ha 3D-brillorna som mina vanliga i framtiden..? Hehe inte.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

drygar i sitt egna blogginlägg! "hehe" ;)

2010-04-14 @ 13:54:41
Postat av: Tess

Ja du ser ju, du är inte den enda jag drygar mot ;)

2010-04-14 @ 16:55:23
URL: http://missteess.blogg.se/
Postat av: Rasmus

hehe..

2010-04-14 @ 16:57:15
Postat av: Tess

bly!

2010-04-14 @ 17:10:55
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide