It's the same old theme since nineteen-sixteen

Mådde inte så bra igår. Huvudvärk så det visslade om det. Sov i alla fall skönt i Tims säng (observera! han är borta och spelar match) inatt! Vi håller på (äntligen) och gör om mitt rum. Jag vet inte hur länge jag har tjatat på att vi ska börja med det. 2 år? Haha nu på påsklovet tog vi i alla fall tag i det och köpte färg. Men vi började inte måla fören sent igår kväll. Så det kommer ju inte att vara klart innan skolan drar igång imorgon. Undrar vart jag ska sova då, någon som har en free spot?

Rummet blir i alla fall två väggar i vitt och resterande i brownie. Blev lite orolig igår över hur resultatet skulle bli för vi målar min tapet (ja, vi är för lata för att riva bort den!) som har "konturer" i sig. Jag vill inte att det ska synas alltför mycket. Fast sen tänkte jag efter och ja, det kan faktiskt inte bli värre än vad det redan var från början haha! =)


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Tack så mycket :D

De kostade 99 kr och jag köpte det i stockholm, men det kanske finns här i stan också :D :D

2010-04-11 @ 16:01:20
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide