Idag gjorde vi Söder

Jag och Alexandra åkte vid ett eftersom att jag försov mig. Hur kan man försova sig till tolv? Det är inte okej och det får mig att fundera på hur fan det kommer gå när skolan börjar? Måste nog börja med rutinerna någon dag i förväg annars kommer jag att få ett helvete känner jag! :-)

Vi hoppade av tåget på Söder och gick lite där. Köpte en gul klänning till Sandras & Petras 18-års fest i Maj. Tema: Färgglatt Check! Sen en svart sådär basic tee, solpuder, underkläder och deo. Gick för en gång skull ut tomhänt från Monki. Runt fyra åt vi en sen lunch på Donken och sen tog vi tåget hem.
Det har varit en bra dag med mycket skratt! Donken var nog roligast hehe ;-) Och det är inte fören nu jag känner hur trött jag är. Det tar ju på krafterna att gå och kolla kläder och prova!

Eftersom att planerna ikväll sprack så hade jag bara tänkt att ta det lugnt. Men det ändrades för sisådär tre minuter sen. Jessica (min faster) ringde och frågade om jag ville vara hundvakt, vem tackar nej till det bustrollet! Hinner jag ska jag nog ut och springa ikväll också. Har börjat tycka eller tycker att det är riktigt skönt att springa nu för tiden. Längtar varje gång! :-)



Avslutar med en fin bild på Alexandra!


Kommentarer
Postat av: James Cotino

Zé link till Alexandra funkar inte, fattas en punkt. Just saying, lät som att ni hade en bra dag iaf!:D

2010-04-06 @ 19:35:04
URL: http://jamescotino.blogg.se/
Postat av: Tess

SV; Nöjd nu? ;)

2010-04-06 @ 21:36:59
URL: http://missteess.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ser att det var någon som inte kunde vänta med söder ;D

2010-04-07 @ 11:17:57
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide