Idag har jag namnsdag

och därför har jag också bestämt middagen till idag. Vi ska grilla kyckling. Första grillningen för i år! Det ska bli så himla gott MUMS!

Skoldagen idag har varit riktigt seg. Vi var i trycket men min och Ericas tryckpress sket sig hela tin. Hur irriterande som helst! Det gick inte en enda minut så var det något nytt fel (och allt det återupprepade sig!) Både jag och Erica var nära på att börja böla för att vi var så frustrerade och förbannade haha! Mot slutet gick det dock bättre men vi gick på övertid. Slutade runt 16 istället för 15.

Tills maten blir det till att plugga, plugga, plugga. Imorgon har jag som sagt stort idrottsprov. Som vanligt är jag ute i sista minuten. Fan hade jag börjat för en vecka sen hade jag kunnat det mesta nu... Ska också försöka hinna med att dra ut på en löptur.


Ida, jag, Nettan
(Bild från i lördags)


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Så gott med grillad kyckling! Det är min favorit mat, ÄLSKAR kyckling :D haha. Ska faktiskt äta det imorgon :D



OCH är det tjerese som har namnsdag idag? isåfall har mitt mellan namn namnsdag också :D haha

2010-04-26 @ 21:25:18
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide