IKEA

Gick upp hyfsad tid idag för jag, mamma och Tim skulle till IKEA. Gick och kollade på lite allt möjligt. Men en ny säng ska jag i alla fall få, har haft min så länge och den är för mjuk. Saken är den att jag tycker alla andra sängar är för hårda (har ju vant mig vid min...) Anyway en ny säng ska införskaffas! Jag kom i alla fall hem med en fin spegel och nya sängkläder.

Nu har jag lite dötid. Eller dötid och dötid kanske jag inte ska kalla det. Har ett GIGANTISKT idrottsprov på tisdag så det måste pluggas på. Tråkigt. Hade planer på att dra ut och springa men idag går plugget före. Får springa imorgon istället!

Och idag fyller min underbara vän Nettan 18 år! GRATTIS! ♥ Klockan fem ska vi hem till henne och då ska hon firas! Tar med mig min systemkamera och så hoppas jag på att det blir lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide