JAG GILLAR ATT TRÄNA

Startade dagen med ENG Nationella prov skrivförståelse. Satt tiden ut och det gick jätte bra, eller det kändes så i alla fall! Har börjat få kontroll över mina nerver, inför prov och så menar jag. Tänker på ett annat sätt nu. Det känns skönt, bara jobbigt att gå runt och ha ont i magen.

På idrotten hade vi oförberedd cirkelträning. Vi körde armhävningar, rygglyft, bålrotation, boxning, utfall mm. Mycket blandade saker och riktigt jobbigt var det också! Jag var helt slut efter, tur att vi bara hade en lektion kvar sen.
Fast för mig var det ju profil (onsdagar=fys) så det var bara att dra på sig löpardojjorna. Jag och Sandra körde mage innan och sen sprang vi skoljoggen på 4 km. Känns underbart nu efteråt! Aldrig ska jag tillbaka till den slöa Therese. Jag ska fan hålla det här nu för jag mår så himla bra! =)

Kom hem vid fyra och har bara ätit lite. Nu kom Max innanför dörren, hade tänkt springa lite mer. Det ska bli spännande och se hur det går med honom haha!

PUSS, tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide