MORR DET ÄR FREDAG

Dagen började med tid hos läkaren. Skulle kolla min hosta som aldrig går över så jag tog något prov. Men de kunde inte se någonting "onormalt" så jag fick bara en starkare hostmedicin. Fick en tid för pricktest på torsdag också. Kom inte till skolan fören halv tolv och då hade vi mentortid. Därefter lunch, engelska och matte. Sen slutade vi vid tre och det känns så himla skönt! Ännu en vecka avklarad! Den här helgen kommer bli bra, väldigt bra. Har längtat!

Lite senare fram mot kvällen kommer världens bästa Sanna hit ♥ Vi ska bara mysa och ta det lugnt. Tills dess har jag massor att göra! Ska försöka lägga in bilderna från min kamera (bl.a. dagens look) det är ju nå glapp i USB-sladden så man får sitta och lirka lite! Städa i mitt som ser värre ut än någonsin (i alla fall på golvet), plugga till idrottsprovet på tisdag, skriva klart mitt CV och söka sommarjobb. Bäst jag sätter fart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide