Täby + (?) går upp till ettan

Var och kollade på den avgörande kvalmatchen mellan Södertälje Rockets och Täby FC. Farfar och Rebecca hämtade upp mig på stan så jag slapp ta bussen. Väl där var i princip halva laget så det var kul att se de igen! Träffade också Sandra & Rebecca K där och Sandra berättade den roliga nyheten att hon ska flytta in till Södertälje! =)

I princip halva matchen stod det 3-3 och den första perioden var rätt rolig att se. Båda lagen kvitterade osv. Sen tyckte jag att Täby tog över matchen lite. Det kändes som att Rockets fick kämpa mer för sina mål. Det slutade med att Täby vann med 7-4 och de går alltså upp i ettan.

Frågan är vilket lag det är mer som går upp? I och med att Surte strök sig. Det finns ju fortfarande en plats ledig. Enligt mig borde det ju vara vi (NIF) i och med att vi åkte ur på målskillnad. Men vissa andra säger att det blir två kvallag och isåfall blir det ju Södertälje Rockets. Eller? Jag hoppas innerligt på att det är vi. Mirakel kan ju hända!

Längtar efter att höra detta ljuva ljud igen...


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack så mycket! :)

De är nog redigeringen eller solen som gör den gulaktig ;)

2010-04-05 @ 23:48:35
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide