Utkast: April 12, 2010

Jag har klarat av första skoldagen som en dans på röda rosor. Faktiskt. Måndagar och tisdagar går faktiskt alltid väldigt bra. Men idag ni, idag gick den extra bra! Jag och Elsa har bildat värsta teamet nere i tryckeriet ska ni veta. Vi körde på precis lika bra som sist och hann till och med klart med hela uppgiften, och påbörjade även nästa. Galet bra jobb kallar jag det i alla fall och våran lärare Janne tycker fortfarande om oss lika mycket! ;-) Han är snäll.

Efter skolan var det så skönt att bara kunna åka hem och softa. Men det har varit en bra måndag ändå! Jag, mamma och Tim gick över till farmor och farfar och fikade lite. Sen var jag och hämtade min/våran moppe som har blivit "tillfixad". Varken jag eller Tim kommer ju använda den nu i sommar så då kan vi lika gärna sälja den. Det är en gul peugeot (riktigt snygg och fräsch!) men årsmodell vet jag inte. Om någon är intresserad alltså. Den lär ju åka ut på blocket så kan länka dit då...

Annars idag har jag bara fixat i mitt rum. Igår diskuterade jag å mamma och vi kom fram till att det skulle vara snyggare med tre bruna väggar och en vit. Så så fick det också bli och jag är supernöjd! Jag har dammsugat och skurat golvet, putsat fönstret och ställt in alla möbler. Så ikväll blir det invigning i mitt "nya" rum. Det ska bli så skönt att få sova i sin egen säng igen! ♥


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV; ne det är inte alls tungt, man tänker knappt på att mn har de :D eller inte jag iallafall :D



kram

2010-04-13 @ 13:39:46
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide