JAG VILL VARA MYNDIG

Den här lördagen har varit fullspäckad med roligheter! Vid 5 drog jag till födelsedagsbarnet Nettan och firade henne. Jag, Alexandra, Ida, Choffe, Emil, Hampus och James grattade och sjöng! Sen åt vi god prinsesstårta.

Vid halv sju drog jag och min efterlängtade vän Sofie till Wasa. Vi kollade DM-finalen mellan Rockets och Nykvarn. Bökig match. Vet inte hur det slutade för vi stack efter halva i tredje perioden. Jag inser verkligen efter idag hur mycket jag har saknat den tösen! Träffade Patricia på matchen också. Kul att träffa henne igen, det var verkligen länge sen! =)

Efter det drog jag tillbaka till Nettan och då hade också Angelica, Elvis, Samuel och Lucas kommit. Ännu lite senare kom också Glenn och Challe. Födelsedagsfikat blev till förkrök på altanen (de som skulle vidare vill säga...) Kvart över nio tog jag bussen hem och resten drog vidare till stan. Åkte sen tillbaka till Sofie och hämtade min ticket till valborgsfesten. LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!

Åh jag blir så avundsjuk när jag tänker. Att just nu står Nettan på dansgolvet inne på Viper Room och dansar arslet av sig. Jag vill vara 18 nu!!! Bara därför var jag tvungen att göra en nedräknare som jag kommer ha på bloggen.



dagar kvar tills jag fyller 18 år!

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

tråkit att du inte kunde följa med :( Och ÅÅH, på onsdag har vi (vackstanäs) studentskiva, längtar!!! :D tror att timotej (tim) ska komma, tror josse sa nått om de :D

2010-04-24 @ 23:20:20
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

SV; Den är i stockholm nånstans, vet inte riktigt vart :D haha, vilken koll :D:D

2010-04-25 @ 00:10:34
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: emma

allt bra med dig idag ? =)

kram

2010-04-25 @ 09:04:19
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide