Kan du trolla fram 1 000 000 kr åt mig



Jag och Erica började prata om sommaren eller sol och värmen för att vara exakt. Det visade sig att hon var lika sugen som mig på att dra utomlands (till TurkietNU. Vi tittade till och med på hotell! Jag vill så jävla gärna åka nu i slutet av maj som vi alltid har gjort. Finns möjligheten tänker jag ta den!

Det är så mycket jag vill göra i sommar! Har så mycket olika "önskeplaner" men jag kommer knappast kunna göra allt. Bara en grej som att åka utomlands kostar ju skjortan! Sen har jag, Nettan och någrat till snackat om att resa bort någonstans. Jag vill så gärna gå på Pier Pressure och se 30 seconds to Mars bl.a. Lili tyckte att vi skulle med till Peace and Love! Dessutom frågade Sanna om jag ville med hon, hennes kille och några till, till Göteborg.

Hur ska jag kunna bestämma mig vad jag ska göra? Jag vill ju göra allt!!! Men en sak är väl i alla fall säker och det är att jag inte kommer att spendera hela sommaren i Södertälje. OCH att jag måste hitta ett sommarjobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide