100831 Nu tar vi farväl av sommaren

Tisdag och jag är fortfarande lika sjuk. Möjligt att jag inte har lika hög feber. Hade sjukt ont i öronen igår kväll, men nu är det borta. Tog en alvedon innan jag gick och la mig, och det här är nog första natten som jag verkligen har kunnat sova. Jag har inte vaknat en enda gång inatt, hur skönt som helst. :-) Visserligen sov jag bara till 8.30, men jag är glad så länge jag slipper de jobbiga sjuknätterna!

Igår var jag hos läkaren men han kunde inte se att det var någon större fara (har ju bara varit sjuk i några dagar) och därav ingen öroninflammation heller. Peppar peppar ta i trä.

Annars så tycker jag att det är piss att vara sjuk. Jag är så sjukt rastlös ska jag tala om. Saknar innebandyn (längtar efter att träna!) och missar i skolan och jag vet hur jobbigt det kommer vara att ta igen det. Tur att jag inte har speciellt mycket inplanerat nästa vecka (då blir det dubbelt upp med plugg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide