16 augusti 2010 här börjar mitt nyttiga liv

Rubriken säger sig självt. Det har blivit så himla mycket onyttigheter de senaste månaderna. Det är väl i princip det jag har levt på hela sommaren om jag ska vara ärlig faktiskt. Men här slutar det och från och med idag (och 1 månad framåt. Sätter upp högre mål allt eftersom!) börjar mitt nyttiga liv. Så. Jag har redan börjat!

Just nu är jag hundvakt åt Max. Han ligger här bredvid så sött och halvsover på golvet med sin snuttefilt. Haha sötnos! Annars försöker jag bara fördriva tiden tills det är dags att åka till samlingen halv sex. Nej, nu känns det lite segt här. Dags att få lite fart på lillkillen! BUUUUUS! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide