Björkestahallen the place to be tonight



2 dagar av skolan har gått och jag har redan dragit på mig 20 minuters ogiltig frånvaro. Jag försov mig nämligen imorse. Skolan började kvart i nio och jag vaknade halv nio tack vare pappa. Jag måste ha stängt av larmet i sömnen eller något sånt för jag kommer inte ihåg att jag gjorde det.

Skulle helt seriöst behöva en sån här klocka som rullar iväg när den ringer så man måste springa efter den - ja, tro det eller ej men det finns faktiskt! Vi slutade vid elva och då drog jag, Nettan och Alex ner på stan och åt på Nancys. Det blev wok för min del. Bra uppladdning inför matchen ikväll! Åhh jag är så taggad. Fy fan vad kul!

Idag drar Go & Gla Cup igång. Kl 21 i Björkestahallen NIF vs DIF är det ni ska kolla på! KOMSI KOMSI :-)

Nu blir det mys med världens bästa kille fram tills samling. ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi ska lätt köpa sån väckarklocka till dig när du fyller år ;)

2010-08-21 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide