never alone always alone



Känner mig hyfsat sliten just nu. Körde för några timmar sen mitt första innebandypass för den här säsongen. Gick skit, verkligen skit ibörjan. Man kände sig så stel och obekväm med klubban. Men jag tyckte att jag trappade upp mig lite mot slutet i alla fall, så det kändes bra. På onsdag är det på´t igen.

Imorgon har jag inga som helst planer. Förutom på kvällen då världens bästa kille kommer hit! ♥ Det var länge sen jag inte hade några planer faktiskt, så det ska bara bli skönt. Det är nog på tiden att jag tar tag i mitt rum. Som återigen ser ut som ett bombnedslag av kläder. Disk finns det också. Packat upp från Göteborg har jag inte heller gjort. Har bara en ursäkt: det har inte funnits tid.

På tal om ingenting så är det 200 dagar kvar till jag fyller 18 år. Löjligt att jag ens börjat räknat ner nu när det nyss blivit augusti. Augusti - september - oktober - november - december - januari - 18 februari 2011. Att jag har sån tur att jag på mitt 18onde år fyller på just en fredag gör inte det hela sämre direkt. ;-) PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide