I need your loving hands to come and pick me up



Shululululu torsdag idag då, veckan har gått sjukt fort. Imorgon är det redan fredag och jag kunde inte vara gladare över det! Jag älskar att vi har media hela dagarna onsdag-torsdag. Idag fick min grupp vårat första riktiga jobb från våran första riktiga kund. Känns hur vuxet som helst, en konstig känsla men jag gillar det.

Idag är jag också riktigt trött (varför vet jag inte?) fast jag är ändå på bra humör. Jag längtar efter innebandyn ikväll. Det var så roligt igår på träningen och jag kände att jag verkligen kunde slappna av och bara köra. Ännu roligare blir det ju också för vi har nämligen träningsmatch mot Farsta idag. :-)

En liten förändring kring innebandyn har också skett. Nu lämnar jag 6an och välkomnar 93an på ryggen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide