Jag har gjort något stort: Jag har färgat ögonbrynen

Dagarna rullar på och jag hinner knappt med känner jag. Dag efter dag och skolan närmar sig alldeles för fort. Sommarlovet har gått hur fort som helst, fast det är ju inget att tappa hakan i golvet över. Med andra ord är det precis som det brukar vara i slutet av loven. Ångesten kommer och man tänker på allt som ligger framför en. Prov som tidiga mornar.

Sen kommer ju vintern också. Det är verkligen ingenting jag längtar efter. Det enda positiva med vintern är att det blir svalare i hallarna. Det är ju som att kliva in en bastu när man entrar Björkestahallen nu. Har t.ex. aldrig svettats så mycket när jag spelat innebandy som jag gjorde igår.

På tal om ingenting så har jag lärt mig att göra
inbakad fläta på mig själv, duktig chey hey! :-)

Blir som ni märker inte så mycket bloggning (med undantag från idag då) men så är det. Jag har varit hos Rasmus sen i lördags och nu är jag bara hemma för en liten stund. Ska tillbaka dit om en stund och då ska vi laga middag tillsammans. Hihi mys vi har det! ♥


Igår färgade jag ögonbrynen, det var verkligen på tiden. Mörka och passar till min hårfärg. Dock väldigt ovant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide