August 24, 2010

I söndags kväll åkte jag & Rasmus till Heron City. Middag och bio (och en massa mys såklart!) stod på schemat. Vi såg en jättebra film som hette Grown Up's! Den hade (såg jag nu) premiär i fredags så den var alltså ganska ny, vilket förklarar antalet folk i biosalongen. Myshetsfaktor 10 kan man väl säga, Rasmus du är mitt ♥

Efter 4 dagar i skolan har jag nu ganska klart för mig hur mitt schema kommer att se ut den kommande årskursen. Och efter en närmare titt och ytterligare funderingar har jag nu märkt att det inte alls kommer att vara lika slitigt som jag uppfattade det från början. Eftersom att jag har innebandy som individuellt val så ändras mitt schema lite jämfört med de andras i min klass. Dessutom så är det ju tusen gånger roligare att springa runt på plan med boll och klubba i 1,5 timme än att sitta i ett tråkigt klassrum och uggla.

MÅN: 08.00-9.30 innebandy/fys
10.40-14.50 lektioner/lunch
TIS: 08.00-9.30 innebandy
10.20-13.40 lektioner/lunch
ONS: 09.00-15.00 media/
grafisk medieproduktion
TORS: 09.00-15.00 media/
grafisk medieproduktion
FRE: 8.20-13.00 lektioner/lunch
13.30-15.00 innebandy

Utöver detta kommer jag att träna 3 gånger + 1 match /veckan. Mycket innebandy på schemat! :-) Men det blir nog bra. Bara jag skäper mig och gör alla läxor direkt när jag får de, och pluggar i tid till prov och redovisningar. Men det var väl det. Nu blir det duschen och sen väntar sängen på mig lovelyy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide