You had me at hello

Den här helgen har jag typiskt nog gått och blivit sjuk. Feber, hosta och förkylning är det som ligger och trycker. Jag går bara och väntar bara på att öroninflammationen ska komma också. Har haft lock och jätteont i öronen hela dagen, dock är det lite bättre nu och Det är ju positivt i alla fall!

Det är så typiskt att det kommer nu bara. Jag missade ju distriktsträningen idag pga det. Tråkigt var ordet, minst sagt alltså! Jag som hade sett fram emot den under hela sommaren. Hoppas nästa träff blir snart!

Nu kallar sängen, eller sängen och sängen... Snarare "soffan" som blivit av alla kuddar jag har trappat upp för att ens kunna ligga ner med min täppta snok. Imorgon blir det ett besök hos läkaren för en liten undersökning. Jag måste bli frisk till helgen, då är det Kallsta Open i Karlstad som gäller! Vi är borta fredag till söndag.

Sov gott, Tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide