7 DECEMBER 2010

Hade som många andra studiedag igår, vilket var hur skönt som helst - en långhelg skulle man kunna säga. Idag var det dock inte riktigt lika skönt. Start 8.30 med ett samhällsprov (som gick bra) men det började med att jag missade bussen från Nykvarn. Dock inte mitt fel - bussen var för tidig! Faktiskt.

Men idag är det inte vilken dag som helst för idag fyller min vän Lili 18 år ♥ så grattis på dig stumpan! Men jag kommer tätt efter dig för snart är det äntligen min tur att fylla år.

Ikväll är det innebandyträning i vanlig ordning fast innan det ska jag faktiskt plugga inför ytterligare ett prov imorgon. Samt hade jag också tänkt hinna med en inlämningsuppgift. Sen är det bara 2 texter till som ska in innan tisdag den 14e. Jag kommer att sväva på moln när allt detta är över!


Jag & Lili för drygt ett år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide