Då har man jullov till den 11/1 2011

1. Oacceptabelt dåligt bloggande av mig. 2. Jag har fått jullov idag! 3. Endast 2 månader kvar till myndigheten.

Jag kan inte fatta att jag har gått halva min gymnasietid nu. Vårterminen kommer nog att gå fort, med tanke på alla lov och studiedagar. Sen är det bara ett år kvar som kommer att gå jävligt fort och jag kommer att ha ett jävligt slappt schema om jag inte är helt ute och cyklar nu. Dessutom en praktiktid på ungefär tre-fyra månader.

Idag fick jag som sagt jullov! Äntligen :) Men att tiden kan gå så fort, det fattar jag inte. Jag minns när vi fick vårat schema på veckorna som kvarstod efter höstlovet. Hur jag räknade ner dag efter dag & vecka efter vecka och nu är jag faktiskt här. Hur skönt låter det inte med tre veckors jullov?


Kommentarer
Postat av: naomi

ja det är jättekul haha :D

grejerna kommer från parlfynd.se och smyckestillbehör.se. det är skitbilligt, frakten går på typ 20 kronor och dom kom på två dagar. skitbra! :D

2010-12-18 @ 01:44:18
URL: http://nnaomicarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide