Första dagen av jullovet

Skulle ha publicerats den 20 december

Måndag och den första dagen av jullovet är nu "avklarad"! Eller inte riktigt än men nästan i alla fall. Känner att jag har nyttjat denna dag riktigt bra! Har hunnit med en morgonlöptur, städat och varit med Nettan och Alexandra. Hade tänkt rensa i min garderob också men det får bli en annan dag för nu måste jag sätta fart med hemmasysslorna. Plocka in disken och göra middag! Min pojke är just nu och tränar men kommer sen hit. Mys!

Imorgon blir det en heldag i Stockholm med Sanna! Hittade det mesta i Skärholmen igår så det är bara det sista som ska inhandlas nu. Tänkte även hitta en julklapp till mig själv! Hoppas bara att tågen går som de ska. På kvällen blir det filmmys med Josefine! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide