Nu är jag redo för julafton

Måste börja med att säga att jag har sovit hur bra som helst inatt. Jag tror att mycket var för att jag var så himla trött efter att ha gått i Stockholm i flera timmar. Vaknade kl elva av väckarklockan vilket var riktigt skönt!

Vid ett tog jag och Josefine bussen ner till stan för att inhandla de absolut sista julklapparna. Så nu är jag äntligen klar och nu återstår bara inslagningen. Hittade förresten en tröja till mig själv som jag tänkt ha på julafton. Dock inte röd. Men det känns också bra att ha det klart! I alla fall någorlunda.

Ikväll kommer som sagt mamma och pappa hem från Köpenhamn. Jag tänkte att jag skulle göra disken och kanske (om jag är riktigt godhjärtad idag) tvätten. Den här garderobrensningen som jag har tänkt ta mig an i flera dagar nu lär inte bli av idag heller. Skulle egentligen behöva handla men det är så jäkla kallt ute! Vill verkligen inte ut! Brr!

Ps. Anledningen till varför vissa inlägg är lite "sena" är för att jag har bloggat på min nya blogg. Men det var någonting som sa emot så jag blir nog kvar på den här i alla fall. Dock med ny bloggdesign inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide