Seriesegrare - CHECK!

Seriefinalen igår var riktigt, riktigt rolig att spela! Var väldigt nervös innan matchen men konstigt nog släppte (nästan) alla nerver redan på uppvärmningen. Kände mig så bekväm och jag gillade verkligen läget. Det var ju den här matchen man hade sett fram emot hela tiden.

Matchinfo finns här
. Vi vann med 5-2 (riktigt skönt!) och jag gjorde ett mål och blev matchens lirare. Var hur skönt som helst att göra mål i den här matchen, det stärker verkligen mitt självförtroende eftersom att jag i princip aldrig brukar göra mål. Tror faktiskt att än så länge har det här nog varit min bästa säsong!

Vinsten skulle ju såklart firas! Med glöggfest och julklappsutdelning hemma hos Jojjo. Det vart en mycket lyckad kväll och lagfest - som alltid! Att notera: jag fick Lenas julklapp - som nog var den roligaste och hennes rim var nog också det bästa:

"Det blir du och jag nu som håller hand,
ja, vi kanske t.o.m. kan styra ett land.
Alla som äger ett par, får komma med oss,
du och jag delar självklart på att vara boss.

Äntligen kanske jag slipper att bli den utstötta,
mina har dock blivit lite nötta.
Men ingen kommer ju tänka på det,
då du kommer att bli stekhet!

Många kommer nog att skratta,
men hur svårt ska det vara att fatta?!
Dessa gör underverk, i hårt väder,
tyvärr fanns det inga i sexigt läder.

Du kommer som sagt bli den snygga,
dina öron kommer även att känna sig trygga.
Jag tror ni nu kan ana vad det är,
det går också att använda på en konsert.

Klart att alla kommer att bli avundsjuka,
när du dessa kommer att bruka.
Jag kommer att bli besviken på dig,
om du inte använder de du nu får av mig!"

Kan ni lista ut vad det var? Om inte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide