Torsdagsmys väntar...

Hela dagen har varit toppen idag! På grafiska påbörjade jag ett julkort (inte för att datorn ville sammarbeta med mig men) och så har vi fått tårta också för att vi är såna fina elever! Hehe nej, om det ändå vore så lyxigt. Elsa i min klass vann tryck-SM förra veckan så det firade vi. :)

Det blev ingen innebandyträning idag då det var så många som var så sjuka. Jag som hade längtat efter den hela dagen! Men jag känner mig också lite halvkrasslig, ont i halsen och hostan har sakta börjat smyga sig fram. Hoppas bara det inte blir värre till söndag för då är det distriktsträning och den vill man ju inte missa!

Har i alla fall varit duktig och städat, eller städat å städat - lagt in mina kläder i garderoben och märkt hur äckligt skitigt det faktiskt Är i mitt rum. Blir en storstädning på jullovet. Kom nyss ut från en skön dusch och väntar nu på att Rasmus ska pallra sig hit efter sin träning. Funderar på vad vi ska äta, är riktigt sugen på kycklinggryta.

Imorgon är det luciacupen (innebandycup) i skolan. Go Cartoon Heroes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide