01. Presentation av mig själv

Jag heter Therese Heed, är 17 år och är född den 18 februari 1993 i Göteborg faktiskt. Men jag bodde bara där ett år eller så för sedan flyttade vi "tillbaka" till Södertälje. Här bor jag än idag, i samma hus som jag har bott i, i ca 10 år. Jag tror att nästa gång jag får vara med om en flytt så är det nog jag själv som tar mitt pick och pack till en egen lya. Men det lär nog dröja ett tag.

Min bror Tim redan flyttat (för tillfället om man kan säga så) för att följa sina hockeydrömmar. Tillsammans med sin gulliga tjej Josefin bor de nere i Växjö. Saknar de varje dag! Kvar är jag här med mina älskade föräldrar och min underbara pojkvän Rasmus ♥ Vi blev ett par den 13 juni 2010 (ett halvår om 5 dagar) och jag är så otroligt lycklig över att jag har honom. Hans familj är världens mysigaste också! Sen har jag ju er, mina fina vänner också som betyder så mycket. Ni vet vilka ni är så ta åt er! Ni är så otroligt viktiga i mitt liv!

Jag läser medieprogrammet (inriktning grafisk medieproduktion) på Tumba Gymnasium. Detta är en studielinje med mycket praktiskt arbete och ofta i projektform. Förhoppningsvis jobbar jag med detta inom några år. För nu är det bannemej inte så långt kvar till studenten - har om 1 vecka gått halva min gymnasietid.

När jag inte pluggar tränar jag innebandy, både i skolan och med mitt lag - Nykvarns IF. Jag började spela för NIF förra säsongen, fick debutera i div1 men snopet nog åkte vi ur på målskillnad. Som att falla på mållinjen ska jag tala om! Men den här säsongen är vi tillbaka med ny energi och några nya tillskott. Vi starkare än någonsin och det finns bara en väg och det är upp! Följ oss på våran lagblogg här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide