6-5 efter SD

1p fick vi med oss. Vilket betyder att antingen så måste Köping vinna över Surte eller Örebro över Linköping -för att vi ska hålla oss kvar i ettan. Egentligen skulle alla matcher spelats idag men resterande blev flyttade till nästa helg. Så vi vet ingenting förens om en vecka. Det är bara att vänta och hålla tummarna!

Nu är säsongen slut. Det här var alltså våran sista match. Det känns rätt trist för det har gått så himla fort! Känns som om det inte alls var länge sen som vi hade våran första match. Men det har varit riktigt roligt! ... Om jag räknar bort de veckorna då jag var skadad -vilket jag var i nästan en halv säsong. Så på så sätt har det inte varit en "bra" säsong. Har nog aldrig varit skadad så här pass länge. Men annars så! Riktigt kul att få debutera div1 och få nya utmaningar! Underbart gäng! Otrolig lagsammanhållning vi har! ♥ ♥ Jag längtar till nästa säsong och hoppas INNERLIGT att "vi" grejar vår plats i ettan tills då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide