Ännu en helg har gått


Grattis mamma! ♥

Idag har jag lirat med D2laget igen. Den här gången stod Katrineholm för motståndet. Vi börjar ganska svagt och ligger i underläge en bra stund. Men i tredje perioden hände det saker (3-4) tyvärr får vi inte in en kvitering, men det var nära.
Jag känner att även fast vi inte vann så är jag ok med min insats. Känns som att det går åt rätt håll i alla fall! =)

Sen fyller som sagt min mamma 43 år idag så vi har firat henne! Men just nu är jag ganska uttråkad. Vill hitta på någonting men jag vet inte riktigt vad. Något roligt i alla fall som får mig på bra humör! Plugga ska jag göra senare så jag måste bli lite piggare först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide