Bloggen uppdaterad igen!

Hej, jag har verkligen inte haft tid å skriva något. Och det kommer tyvärr fortsätta så veckan ut skulle jag tro. Kanske att jag skriver enstaka ströinlägg någon gång här å där. Men just den här veckan är det så himla mycket. Skola, mer plugg än vanligt, träning, match, stallet osv. Det händer helt enkelt mycket saker den här veckan!

Anledningen till varför jag gick in på datorn överhuvudtaget var för att jag ska boka biobiljetter till Avatar på fredag. JA! Äntligen ska jag få se den! I 3D också! Åh jag längtar...

Men jag tänkte också att när jag ändå är inne så kan jag passa på å skriva lite om dagen. I morse var det innebandyprofil. Jag har börjat igen då min fot är bra igen. Själva tränigen kanske inte gick så bra då men det var kul å vara tillbaka! =) Väldigt kul faktiskt hehe!

Dagen rullade på med grafisk medieproduktion. Vi fick leka lite i photoshop med en gruppbild på oss alla. Göra om den till rätt format å sånt för att det ska gå å trycka den. Man tror inte att det ska vara så mycket som behöver fixas, men det är det! Helt sjukt egentligen!

När jag kom hem pluggade jag och sen var det dags för träning, som var väldigt rolig! Kände mig på bra humör å träningen gick faktiskt rätt bra idag! =) Så jag är nöjd eller ja, väldigt nöjd med den här tisdagen!

Nu ska jag boka biobiljetter, återgå till pluggandet å packa inför imorgon! Küss ♥



Kommentarer
Postat av: amanda

hej therese!

skulle du kunda designa min blogg?

den ser förjävlig ut, men jag vet inte hur man gör:(

skulle bara riktigt bussigt!

kram

2010-02-10 @ 15:35:15
URL: http://aaornesved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide