Dagens göra

Idag börjar jag kl 10 och slutar runt 15. Från 13 till 15 ska vi vara ute i skogen OCH GÖRA VAD? Grilla korv? Åh jag blir bara så irriterad haha, dom skickade ut ett mail till föräldrarna igår kväll om vad vi behövde ha med oss. Rejäla skor med högt skaft å sittunderlag. Tror ni jag ens har något av det... Har inga rejäla skor som är till för å gå i snön med. Så jag får ta mina vanliga lårhöga stövlar. Kommer jag frysa om mina tår tror ni?

Hur som haver, kl 17 har vi "kultkväll" som är obligatorisk. Vi ska titta på film, äta pizza och snacks. Det blir väl mys i alla fall! =) Men problemet är bara att jag inte har någon som helst aning om vad man ska göra mellan 15 och 17? Vi i Södertälje hinner ju knappast hem liksom. Kanske går lite i Tumba centrum å tittar på kläder? ;)

Jag kommer i alla fall inte uppdatera fören jag kommer hem. Typ 20. Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide