Första dagen är avklarad

MÅNDAG. Inte så jobbig dag överhuvudtaget. Vi har ju fått reda på vilken inriktning vi kommit in på. Jag kom in på grafisk medieproduktion - det jag sökte till Tumba Gymnasium för. Serri hade inte jag kommit in hade jag inte velat gått kvar, men nu är ju det bekymret över! =)

Så idag var vi alltså indelade i grupper efter inriktningarna. Vi fick göra lite olika saker bl.a. baka tårta! Men det är så störande för i t.ex. journalistik är det bara 10 pers medans det i grafisk är 19 pers! Sån stor skillnad och det gör så mycket. Är rädd för att man inte riktigt kommer få den hjälp man behöver. 20 pers å 2 lärare. Hmm...

Ikväll är det innebandyträning men innan det blir det plugg. Åh varför tog jag inte tag i det här tidigare? DUMT!


Det här är det enda ni får se av mig idag hehe


Kommentarer
Postat av: Rass

Inte mer ? :(

2010-02-01 @ 16:53:28
Postat av: TESS

Haha nej idag kanske :))

2010-02-02 @ 11:28:03
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide