Fredag - lördag

Gårdagen spenderades i Nykvarn. Först var det träning som gick helt okej. Tvåmålet var väldigt roligt å lira! =) Sen åkte jag hem med Emmelie och sov där. Myspys! Idag låg vi och drog oss aslänge men det var väldigt uppskattat kan jag säga, blev ju rätt sent igår.

Idag har jag ätit på stan med mamma och pappa. Gissa vad och vart det blev? Kycklingcurrypasta på Café Milano. Haha vi kör i princip alltid på det, men det är ju så himla gott så! Nackdelen är att man äter så mycket att man nästan spyr. But its worth it!

Stallet har jag också varit i idag. Jobbigt i det här vädret. Ikväll blir det i alla fall chill med mammsen å ben&jerrys half baked till melodifestivalen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide