Friskvårdsdag står på schemat idag

Imorgon eller senare idag (om några timmar) är det friskvårdsdag i skolan. Vi ska ha teori, gå tipspromenad och utföra vår valda aktivitet. I mitt å Alexandras fall är det yoga/pilates. Det ska bli roligt! Jag har aldrig testat på varken yoga eller pilates så det blir något nytt. Förhoppningsvis är jag väl liiite starkare efter det ;)

Jag slår vad om att bussen eller tåget kommer vara inställt! Hmm... Skulle iofs inte göra någonting i så fall för jag är sugen på en shoppingdag. Men nu måste jag verkligen sova. God natt! ♥


Måndag 22/2


Kommentarer
Postat av: Thilda

Fin du är! :D<3

2010-02-24 @ 16:25:04
URL: http://mathildadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide