Gör jag bloggdesigner åt andra?

Jag har nu på senaste tiden fått frågor angående bloggdesigner. Som jag sagt till några av er så har jag inte haft tid att göra förut. Men nu på sportlovet tänkte jag att jag kunde göra några stycken. Kanske 2-3 stycken, inte meningen att jag ska sitta framför datorn hela mitt lov. Så här lägger jag in all information ni behöver veta.

Pris: Jag tar inte betalt på något vis. Men jag kommer inte göra några speciellt avancerade designer (som t.ex. min egen)!

Skicka ett mail ([email protected]) med följande information om du är intresserad:

• Din bloggadress (jag gör endast blogg.se)

• Önskemål såsom:
.. Färger. Gå in och kolla på http://www.mera.se/PMS.html jag vill ha # koden.
.. Textstil. Här kan du hitta olika för headern http://www.dafont.com/ jag vill veta vad den heter
.. Meny på vänster eller höger sida
.. Om du vill ha ett speciellt tema för bloggen vill jag veta vad
.. Övriga önskemål

• Bifoga mig bilder (ej minimerade! VIKTIGT!) och beskriv vart du vill ha dom.
• Vad det ska stå i headern
• Om du vill ha en presentationstext vill jag veta vad det ska stå.

När jag fått din "beställning" läser jag igenom den. Svarar på hur långt tid jag tror det kommer att ta och ställer kanske frågor om något skulle vara otydligt. Försök var noga med ALLT i din beskrivning!

När designen är klar skickar jag alla koder till dig så får du lägga in den. Om du inte kan lägga in den själv så kan jag göra det genom att du skickar dina inloggningsuppgifter.

OBS! Efter fredag 26/2 går det inte att skicka in. Först till kvarn!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

hejsan jag vill gärna ha en twilight design :)

2010-02-24 @ 22:37:53
URL: http://robertfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide