"I SEE YOU"

Kom hem från Heron City för ett tag sen. Det blev bara jag, Sanna å Linkan.
Vi såg alltså Avatar i 3D - värt vartenda öre! Jag tror att filmen "visar" mer när man ser den i 3D. Den blir mycket mäktigare å starkare helt enkelt! Sen känns det ju som om man liksom är DÄR. I filmen. Helt sjukt kändes det ibörjan (det var första gången jag såg en film i 3D) men ögonen vande sig efter ett tag.

Nu sitter jag å gör ingenting. Ont i magen fortfarande =/ hoppas verkligen att det är över imorrn annars kan det bli jobbigt... Klockan har redan gått över tio och imorrn är det match så jag ska lägga mig skapligt. Men innan det ska jag packa. Jag får ta kläderna i mitt rum imorrn haha gjorde aldrig det idag...

God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: James Cotino

va det inte du som va helt emot Avatar, att de va en killfilm och att du absolut inte ville se den?:)

2010-02-13 @ 22:41:27
URL: http://jamescotino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide