Idag är det hårets dag!

Igår var det semlans dag, men idag är det hårets dag - i alla fall för min del. Jag har varit hos frissan å fräschat till det. Med andra ord klippt det. Fast självklart bara topparna, så det är väl en aning kortare nu då. Men det var jätte skönt att få bort det slitna! Känns så fint i topparna nu haha!

Sandra (min frisör) hjälpte mig också med mitt löshår. Hon mätte å klippte till det. Kom lite med olika förslag på hur man skulle kunna ha det för att det skulle se bäst ut. Jag litar på Sandra så det blir säkert bra! Så nu är det bara å sy på klämmorna eller clips'en som det heter. Sen kan jag ÄNTLIGEN börja använda det!

Men det slutar faktiskt inte där. Mitt hår har börjat tappa färg så ikväll blir det i med en ny färgtoning! Egentligen kanske det inte behövs en på hela håret, utan mest i hårbotten. Men the big day är ju imorrn så det är lika bra haha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide