It goes on and on and on, on and on

Den här onsdagen har varit bra bra, mycket bra! Om man tänker bort svensk-diagnosen då som gick helt åt helvete. Men det var ändå bara en check på vad man kunde å ingår inte i betyget så det gör inte så mycket! =)
Dagen avslutades med innebandyprofil (alltid fys på onsdagar) å svettet rann på bra kan jag säga. Var länge sen jag svettades så mycket, men nu efteråt är det ju bara såå skönt! =)

När jag kom hem la jag mig i badet å degade. Massa skum-skum, bra musik, söta sms å ekologiplugg. Imorgon är det ju naturkunskapsprov och redovisning. Känns som om NK'n sitter där den ska men redovisningen vette sjuttsingen alltså... Ska läsa på lite till innan jag kryper ner i sängen. God natt! ♥


vaddå snygga jeans!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide