Lillördagen = plugg

Dagen flöt på väldigt bra. Jag gillar onsdagar.
På idrotten hade vi FMS-tester (heter det så?) men vi körde bara styrka den här gången. Jag måste säga att jag själv blir förvånad över hur mycket jag orkar!!? För just nu känner jag att jag har aldrig varit mer otränad än vad jag är just nu. Överhuvudtaget liksom. Men det är väl inte så konstigt, en månads uppehåll har väl gett sina spår såklart. Blir svettig å anfådd av ingenting när jag springer. Jaja, snart är jag tillbaka i samma kondition igen! Jag vill, jag vill, jag vill! =)

Annars idag så blir det plugg all day long. Suck... Måste bli klar med min engelskainlämning som ska in idag! Jag sitter väl bergis där 23.59 och skickar in den. I sista minuten. Så typiskt mig. Hrmpf aja bara å ta tag i det så fort som möjligt så jag får det överstökat! =) Lite surt bara när jag kunde gjort annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide